2013. augusztus 14., szerda

Haladok. Lassan, de biztosan XD

Nos, legutóbb ígértem képeket. Vannak, de még nem túl látványosak.

Végül is egy 120 cm-es körkötőtűre költöztettem át a felszedett szemeket. Szűkösen, de elfér ( azért, ha találtok hosszabbat, jobb; még akkor is, ha a kötés végére a szemszám feleződik)  A másik: Dolgoztatok már szemjelölőkkel? Nekem ez az első alkalom, hogy a minta ír ilyesmik használatát, de engem fenemód zavarnak... :S El is hagytam őket annak rendje és módja szerint... majd estére kiderül, mennyire volt jó ötlet XD

Jelenleg úgy állok, hogy túl vagyok a 2. soron. Jól követhető, számolható.A minta a kendő aljával indul,
 a ( slip1-p2tog-psso) formáció pedig a kendő alján lévő kis csücsköket hivatott kialakítani :) Már kezdem átlátni, mi miből lesz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése