2013. augusztus 21., szerda

Készen vagyok a csipke résszel :)

Az elmúlt néhány napban elég elfoglalt voltam ( matekból korrepetálom anyum egyik volt munkatársának a lányát - nagyon kis aranyos; szépen haladunk, kéretik neki drukkolni 26-án ;)  :3), így egy kicsit döcögősebben haladt a munka, de haladt :) (igyekszem képekkel prezentálni ;)

 Lenne néhány apróság, a mintával kapcsolatban, amit mindenképpen meg kell osztanom, mint észrevétel:
  • közel sem annyira macerás, mint ahogy elsőre tűnik, sőt, a mintakötést kifejezetten élveztem :)
  • amint rááll az ember szeme, látni, mi hova, legfőképpen miért kerül
  • eddig találtam 2 sort, ahol el kellett térjek a mintától: 7. és a 9. sor legvége. A minta úgy írja, hogy a zárójelben lévő részt ismételgessem az utolsó öt szemig, utána a záró formáció jön. Igen ám, de nekem akárhányszor néztem át a sort, sehogy sem jött ki a minta úgy, hogy végig érjen a formáció, majd zárórész, a mintadarab közepénél elfogyott a szem. Nem kell pánikolni, ott ahol megakad, abba kell hagyni, é csinálni a sorzáró szakaszt. Ki fog jönni a minta. Kipróbáltam :) 
Egyébként a folytatást úgy tervezem, hogy kötök még egy szakaszt ezzel a szép, sötétlila színű fonallal, majd közép lilával egy újabb szakaszt, ezután halvány lila  színnel, megint közép lila, a többi szintén sötét lilával készül. Huginak nagyon tetszik az ötlet :D Remélem, szívesen viseli majd :)
Juj, még valami: eddig 125m fonal fogyott el. (1db 50gr-os, 4-es fonal )

ps.: a formázás még mindig nem az erősségem ^^'

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése