2013. október 12., szombat

Almost done ;)

Végre elkészült :)

Már nagyon vártam, hogy megmutathassam a végeredményt ;)
Összességében 4 gombóc Catania color 00026 árnyalatú fonal van venne. Maradt ugyan egy kicsi még belőle, de nem mertem már tovább kötni, mert akkor úgy járok, hogy sosem fejezem be ^^ . (így is tovább kötöttem, mint a minta eredetije, nagyjából 6 sorral. Ugyanis,az eredeti minta szerinti  vége előtt, elfogyott a fonalam... :S Mostanában ez nálam olyan tipikus... de, ez legalább könnyen beszerezhető, nem úgy, mint a másik futó munkám fonalai :(  Dilemmáztam is rajta egy keveset, hogy mi legyen? Végül úgy döntöttem, nem zárom le idő előtt a mintát, hanem új gombócot kezdek, és kötöm, ameddig kötöm; illetve ameddig merem :D

A mintáról pár szóban:
 Szívesen kötöttem. Nem volt túl bonyolult, tudtam közben például filmet nézni; nem kellett görcsösen azt figyelnem, hogy mi is jön éppen. Félbe lehetett hagyni , ha úgy alakult, minden macera nélkül tudtam folytatni onnan, ahol abbamaradt. Kezdőknek (én még vidáman annak számítok :$ ) is ajánlom.

A végeredmény a képeken látható. Bárki, aki belekezd, egy különleges, szép darab birtokosa lesz. Hordható vállon, vagy nyak köré tekerve; mindkét módon mutatós. :) abszolut feldobja a mindennapi viseletünket.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése