2013. október 28., hétfő

Alma Ella - kihívás teljesítve :)

Jelentem, elkészült :D
Annyira örülök, már nagyon izgatottan vártam, milyen lesz, amikor elkészül. Megoldódott a fonal gondom is, ugyan, az eredeti induló fonalat nem sikerült beszereznem, de találtam hozzá kísértetiesen hasonlító színt más gyártó palettáján; különbség akad, de alig észrevehető.


Hát, jó nagy lett, az biztos :D
Bár, ez már menet közben látszott, hogy méretes darab lesz... jóval nagyobb, mint a Holden kendőm.
A blokkolás simán ment, szépen engedett a fonal, száradás után sem ugrott össze, ahogy az első képen látható, klasszul kirajzolódik a minta :)  Eri fel is próbálta azóta; méretéból adódóan alkalmasabb hátra terítve hordani. Megnéztük sálként hordva, hugi szerint kényelmes, és jó meleg, nekem kicsit terjedelmes. Ettől függetlenül, abszolult megérte a fáradságot :)

Tapasztalatok összegezve:
 - nem túl macerás minta, kis kitartással kezdők is belevághatnak
-az alján lévő csipkeminta nagy odafigyelést igényel, érdemes nem csinálni semmi mást közben
- a kendőtest haladós, könnyen megjegyezhető elemekből áll, szerettem :3
- a középső szemet érdemes megjelölni, anélkül könnyen elcsúszhat a minta (a többi jelölő elhagyható)
-közepes fonalvastagság mellett minimum 120cm-es damilhossz  szükséges











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése