2013. október 12., szombat

Alma Ella... picit elakadtam :(

Ami azt illeti, elakadtam :S
Nem könnyű feladat kiszámolni, vajon mennyi fonal is kell egy munka elkészítéséhez, és én is úgy jártam, ezzel -gondolom én....- nem vagyok egyedül, hogy elfogyott a sötétlila fonalam :(

05676
Ráállítottam a témára akit csak lehetett, de egyenlőre nem jártam sikerrel. Pesten is több boltba bementem, azt mondták, palettát váltott a fonalcsalád, így nem tudnak nekem segíteni. Varrógép Centrum (Oktogon) -i boltjában az eladó hölgy volt nagyon kedves, felajánlotta, hogy felhívja a gyártót, hátha maradt készleten a régi paletta ezen árnyalatából. Sajnos, nem járt sikerrel, de a gesztus nagyon jól esett, ezúton is Hálás Köszönetem a próbálkozásért. :3
Viszont.. találtam egy webshopot, ahol még fenn van ez a fonal. Felvettem velük ma a kapcsolatot, úgyhogy most ebben van minden reményem. Drukkoljatok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése